🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوسه

(ثبت: 262419) مرداد 7, 1402 
بوسه

صف می کشند
قطره های آب
برای بوسه زدن بر لبت
عطش می ریزد
از نگاه فرات

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 7, 1402

    عطش می بارد از نگاه فرات … عالی بود

    • شیدا شهبازی

      مرداد 11, 1402

      سلام و احترام
      ممنونم از شما و لطف شماست
      💐

  2. فیروزه سمیعی

    مرداد 7, 1402

    درودتان باد و شاعرانگی های تان مستدام نازنینم 💖☘️🍃🌷🌺♥️🍃☘️

    • شیدا شهبازی

      مرداد 11, 1402

      سلام بانوی مهر ممنونم از شما
      💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا