🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بوی بهار

(ثبت: 222982) اسفند 11, 1398 

 

باز هم بوی بهار آمده تا ما بشویم
فارغ از هر چه غم و غصه ی دنیا بشویم

مثل رقصیدن ماهی وسط تنگ بلور
غرق شادی شده و راهی دریا بشویم

یا که چون دشت و دمن همقدم فصل بهار
رخت سبزینه به تن کرده و شیدا بشویم

حین بیداری گلزار پس از خواب عمیق
من و تو ما شده و هدیه به فردا بشویم

چون پرستو که رسید آخرش از راه دراز
مست آغوش هم و معنی مَحیا بشویم

آمده بوی بهار و من و تو ما شده ایم
کاش رویا نشود باز که تنها بشویم

#آذررئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اسفند 11, 1398

    در این حال و هوای نا مطلوب و در این روزگار کج خلق … اثری با مضمون شادابی و طراوت و امید خواندم و بسیار سپاسگزارم…
    درود بر شما

  2. طارق خراسانی

    اسفند 11, 1398

    سلام

    چقدر حال و هوای این غزل خوب و دلپذیر است.
    انرژی مثبت آن بقدری زیاد است که امداج متفی را از ذهن و ذرات بدن انسان دور می می کند.

    لذت بردم

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏🌿

  3. رسول رشیدی راد

    اسفند 12, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا