🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیداری شاعر

(ثبت: 219295) آذر 21, 1398 
بیداری شاعر

 

طول خواب را
شعر میبینم..!

عرض خواب را
شعر میگویم..!

این
مساحتِ بیداریِ یک شاعر است..!

#امیرحامدی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام

    استاد

    طول و عرض خواب یک شاعر به غیر از شعر گویی چه می تواند باشد …

    دست مریزاد

    تقدیمی : 🌺

    خلسه را یاد کنم بیداری
    یاد خوابی بکنم هشیاری

    ساکنی جسم به خوابی بینم
    با فلک روح مرا او یاری

    ولی اله بایبوردی

    🌺💐🌿🌺🌺💐🌿🌺

    • امیر حامدی

      دی 1, 1398

      ممنونم شرمنده میکنید بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا