🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ۵

(ثبت: 258868) اردیبهشت 6, 1402 

🌼
شب از نیمه گذشته
پدرم خُروپُف می کند
البته بیشتر تُف می کند !
خواهرم هنوز گوشواره هایش را پیدا نکرده
ای کاش می شد فقط یکبار به گوش هایش نگاه کند !
برادرم با دوست دختر عقدی اش چت می کند !
من اما کتاب می خوانم و
در گوشه ی ذهنم شعر می بافم
و از اینکه دوکار را همزمان انجام می دهم
در پوست خودم نیشم باز است !
این را گفتم تا چیزی به ادبیات افزوده باشم
تا اینجا هیچ اتفاق شاعرانه ای نیفتاده
پس از این نیز نخواهد افتاد !
چون من زورم به شعر نمی رسد…
شما که زورت می رسد شاعر مورد علاقه ات را عوض کن
من تا اطلاع ثانوی چرت و پرت خواهم نوشت !
زیرا که جمیله گُل ها را چید و گلاب درست کردوُ
با اجازه بزرگترها بخاطر کوچکترها
به شاعر بی آب و نان ، بله را گفت !
راستی آن بالا
مادرم را جا گذاشتم
او سال ها پیش ، پس از شنیدن اولین شعرم
از شدت تاسف ، سکته کرد و مرد
تا نداشتن مادر شوهر
بالاترین افتخار زندگی جمیله باشد !

#امیرحامدی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اردیبهشت 6, 1402

    سلام

    آفرین

    خدا را شکر بعد از مدّت‌ها اثری خوب و چه بسا نزدیک به عالی خواندم، فقط پیشنهاد می‌کنم در سطربندی‌ها قرینگی و ارکان‌بندی لحاظ شود و بعضی و برخی کلمه‌ها رتوش شود، چون حیف است رفتارمندی این اثر بدون چکش‌کاری زنده‌تر و منحصر نگردد!

    با اجازه تیک نقد را می‌زنم دوستان دیگر نیز این فرزند خوب قلم را به تماشا بنشینند!

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1402

    من تا اطلاع ثانوی چرت و پرت خواهم نوشت !
    زیرا که جمیله گُل ها را چید و گلاب درست کردوُ
    با اجازه بزرگترها بخاطر کوچکترها
    به شاعر بی آب و نان ، بله را گفت

    سلام و درود

    از اول تا آخر این اثر زیبا را خواندم
    خیلی عالی بود

    در پناه خدا🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. اسحاق مسیح پور

    فروردین 15, 1403

    بسیارعالی امیرحامدی بسیارپسربااخلاق وپرتلاش وشهرهاهم عالی بودند ومالذت بردیم امیرحامدی زنده باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا