🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 1

(ثبت: 242646) آبان 13, 1400 
1

 

نه کمانِ اَبرویت
نه شرابِ نگاهت
نه چالِ گونه ات
نه سُرخی لبت
نه خالِ گردنت
نه نرمیِ دستانت
نه داغیِ تنت
نه طرحِ اندامت
نه پریشانیِ موهایت
و
نه و نه و نه
تو
فقط بگو
چگونه فراموش کنم
آن همه
پولی را که برایت خرج کرده ام !!!

#امیرحامدی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا