🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیکار

(ثبت: 269859) خرداد 3, 1403 

 

شورش را در آورده اند
موج های بیکار
مدام
رد پایت را وجب می کنند و
تنهایی را
با شن ها کف می زنند

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 3, 1403

    سلام
    و فقط کافی ست روی ” موج های بیکار ” بازنگری کنی و آن را به ترکیبی شاعرانه تر تبدیل نمایی …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا