🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی اذن تو  جام ننوشم

(ثبت: 2134) مرداد 13, 1395 

بی اذن تو من جام ننوشم

**

بی اذن تو  جام ننوشم

 جز جام تو   جام ننوشم

 جز می تواز جام ننوشم

 جز شهد تو  از جام ننوشم

 

 جز دست تو  جام نگیرم

 جز کام  تو  کام نگیرم

 جز راه تو راه نگیرم

 جز  دستت  آرام نگیرم

**

 جز عشق تو-  عشق نجویم

  جز نامه تو – نام نجویم

 جز میل تو – میل نجویم

  جز مهر تو- مهر نجویم

**

جز دست تو -من رام نشوم

 جز مهر تو- آرام  نشوم

 جز  کام تو- سرشار  نشوم

 تو چشمه یه تو سیر آب نشوم

**

 جز جام تو سر مست  نشوم

 جز  می  تو مست نشوم

 جز دست  تو رام نشوم

جز مهر تو- آرام نشوم

**

 هزار و یک ترانه

 دفتر اول: یاد یار

 نام ترانه: بی اذن تو من جام ننوشم

 با یادی از شعر / لبم/ اثر استاد سید حاج فکری احمدی زاده ( ملحق)- سایت شعر ناب95/5/11- و تقدیم به ایشان

 توضیحات: سرایش95/5/11- بداهه- ناتمام- تقدیمی- ویرایشدوم95/5/12

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زهره خسروی

    مرداد 14, 1395

  2. یک گل فرستادی و صدگل تقدیم توباد

     همه  گلهای جهان تقدیم   روی یه توباد

     چشم های( آیین)  منتظر گل  روی یه تواست

     اشک چشم های من  آب گلدان تو باد

  3. مينا امينی

    مرداد 14, 1395

    مانا باشید و موفق

  4. طارق خراسانی

    مرداد 14, 1395

    سلام و درود بر جناب بذرگری

    از ترانه های شما استفاده می کنم

    در پناه خدا

  5.  بزرگوارید جناب خراسانی عزیز- شاگردیم و دست بوس

  6. جواد مهدی پور

    مرداد 14, 1395

    درود بر شما جناب بذرگری عزیز

    زیباست

  7. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 14, 1395

    درود بر شما

  8. منصور شاهنگیان

    مرداد 15, 1395

    درود بر جناب  بذرگری و ترانه هایش …

    موفق باشید دوست من …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا