🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی همتا

(ثبت: 270651) تیر 8, 1403 

 

و تو از سلسله خوباني
و چه خوش ميداني
كه من از عمق نگاهِ دل تو
رنگ روياي تو را ميفهمم
مهر دستان تو را ميخوانم
عطر احساس تو را ميفهمم
همه اطراف تو يكباره سياه
همه اطراف تو يكباره سكوت
تو پر از فريادي، رنگ آرامش نور
زير يك توري تزئين شده از جنس غرور
تو تماشايي و ناز ، جلوه گر در شب راز
و من از هركس ديگر به تو نزديكترم
گرچه دورم ؛ زِ تو دور…
و تو آن سلسله ي كوه تفاخر هستي
قله اي در پَسِ احساسِ يقين
چشمه اي در دلِ شك
عشق تو بي همتاست…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا