🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد ورچندی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

شعر مرا نقد کنید،
احساسم را هرگز.

آخرین اشعار محمد ورچندی

پنهانی

محمد ورچندی 12 اردیبهشت 1403

 

غزل میسوزد و میپوشد ابری آسمانم را

غزل

خوانش: 28

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

دلیل من …

محمد ورچندی 11 اردیبهشت 1403

 

هزار شعر نوشتم ؛ هزار دکلمه کردم

مثنوی

خوانش: 48

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

دریچه ای رو به فردا

محمد ورچندی 10 اردیبهشت 1403

 

از همین دریچه می دیدیم…

سایر

خوانش: 25

سپاس: 1

ترانه ی بی جان

محمد ورچندی 09 اردیبهشت 1403

 

شبیه شعر منی تو ؛ سپید و پر احساس

سایر

خوانش: 40

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

تو را میجویم

محمد ورچندی 05 اردیبهشت 1403

 

در میان همه اشعار تو را میجویم

غزل

خوانش: 50

سپاس: 3