🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاتر

(ثبت: 258843) اردیبهشت 5, 1402 

 

زندگی من انگار
صحنه ی تاتری ست
که، بیننده ندارد…!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 5, 1402

    روزی که طلوع شعر زیباست
    یک قوم همه به صف نشینند

    اشعار سپید دُختِ خورشید
    در روز شکوهِ تو ببینند

    سلام

    تقدیم نگاه دختر عزیزم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • فروغ گودرزی

      اردیبهشت 5, 1402

      درود استاد
      ممنون از شعر زیباتون
      لذت بردم
      در پناه خدا شاد باشید و سلاامت👏🌷🌺

  2. اردیبهشت 5, 1402

    .

    برای به یاد آوردن تو
    کافی است چتری را
    زیر باران
    رها کنم

    تمام هستی خود را
    در آوازی
    شست‌وشو دادن

    دریغا که آدمی
    حرف باران را
    دیر می‌فهمد

    شکی ندارم
    که یک درخت
    از همه‌ی واژه‌های من
    شاعرتر است

    و گفتن
    اذعان به فقر آدمی است

    بی‌زارم
    از اینکه شعر
    کار من باشد

    شعر
    نام دیگر من است

    .
    صدیق.

    .

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 5, 1402

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    ❤️🌹❤️🌹❤️🌹🍃

  4. فروغ گودرزی

    اردیبهشت 6, 1402

    سپاس از نگاه پر مهرتون بانو جان
    ❤️❤️🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا