🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاوان

(ثبت: 225568) اردیبهشت 8, 1399 

 

بس که تاوان می دهم هر روز من غمگین شده
بغض سختی در گلو بنشسته و سنگین شده
من که از اقبال بد هرگز ننالیدم ولی
زخم های کهنه ای بر سینه ام آذین شده

#آذر_رئیسی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا