🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تایتانیک

(ثبت: 243666) آذر 29, 1400 

 

پیدا نشد دیاری از آدم در این دنیا
بیهوده می سوزد چراغ دستی شب تاریک

******* *******
کشتی نوح با خود نیاورد آدمیزادی
ای کاش یا رب غرق می شد همچو تایتانیک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    آذر 29, 1400

    . درودهایم نیک 🌺
    . استاد گرانمهرم که تا همیشه در دل و ذهن من
    . جای دارید 🌺
    . چقدر خوشحالم که در اینجا هم در کنار شما هستم
    . بمانید و بتابید چون خورشید مهر و شعر و عشق
    . 🌺🌿🌹🌿🌺

    • محمد عالمی

      دی 3, 1400

      درودها و مهر ادب و ارادتم استاد فیضی بزرگوار☘🌺
      خوشحالم که در فضای ادبی بهتری در کنار شما هستم.
      تکیه زدن بر اریکه شعر و ادب شایسته قلم هنرمندتان است.

      سرفرود مهرتانم🌹🌸🍃🌺🙏

  2. خسرو فیضی

    دی 3, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . استاد ارجمند چقدر مایل هستم که جنابعالی
    . در سایت شعر پاک عضو شوید
    . اینجا در کنار شما روزگار بهتری خواهم داشت
    . فضای شعر پاک . . صمیمی و صادقانه است
    . در انتظارتان هستم 🌺🌿🌿🌹🌿🌿🌺

    • محمد عالمی

      دی 5, 1400

      درودها استاد فیضی گرانقدر
      در سایت شعر پاک فعالیت می کنم.
      اطاعت امرتون بزرگوار
      🙏🌿🌸🌺

      • خسرو فیضی

        دی 5, 1400

        . با درودم نیک 🌺
        . استاد گرانمهر خوشحالم که در کنارتان هستم
        . لطفاً نظرات ارزشمند خود را
        . از دوستان دریغ نکنید
        . رفته رفته درمیابید که شعر پاک برترین
        . سایت ادبی ست . . باور کنید
        . روز و روزگارتان شاد و خرم باد 🌺🌿🌹🌿🌺

  3. محمد عالمی

    دی 11, 1400

    درود و مهرتان
    سپاس از معرفی سایت شعر پاک
    اطاعت امرتان بزرگوار🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا