🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا عدم …

(ثبت: 7306) آذر 28, 1397 
تا عدم …

« به نام خدا »

 

چه تفاوت ؛ میانِ « بیش و کم » است ؟

یا چه توفیر ؛ در « نشاط و غم » است ؟

حِرصِ ؛ « بــود و نبــود » را ، نخوریم ؛

همگـی ، سَرنوِشتِمان ؛ « عَـدَم » است !

 

« مهران اسدپور »

 

********************

 

غم و شادی ، بَرِ « عارف » ، چه تفاوت دارد ؟

ساقیا ؛ باده بِدِه ، شادیِ آن ، کاین غم از اوست …

 

« حضرت سعدی »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):