🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار مهران اسدپور

واژه ها یا پر از محبت و مهر…

یا که بی رحم و مردم آزارند !

شعر کوتاه

خوانش: 151

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

مهران اسدپور

سخاوت…

مهران اسدپور 11 شهریور 1402

درویشِ بی دِرَم سَـر تا قَدَم سَخاست!

دارایِ بی کَـرَم تا جـان دهد گداست!

شعر کوتاه

خوانش: 126

سپاس: 8

تعداد نظر: 9

 

شکـوهِ نَـظـم را بـا عـشـق آمیخت

شعر کوتاه

خوانش: 468

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

مُدیـرِ مؤمن از دولت؛ زمیـن و خانـه می گیرد!

شعر کوتاه

خوانش: 503

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

 

رِکــوردِ تــازه ای در بَــخـشِ فــولاد…

شعر کوتاه

خوانش: 465

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

 

زیـبـایِ مَـن، امـیــدِ دلِ بــی قــرارِ مَن.‌‌..

غزل

خوانش: 283

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

مهران اسدپور

بهار…

مهران اسدپور 16 فروردین 1401

 

بهار…! رویشِ “مابَعدِ” مرگ و پژمردن!

شعر کوتاه

خوانش: 282

سپاس: 2

 

«دیگر تو را هرگز نخواهم دیـد!»

شعر کوتاه

خوانش: 390

سپاس: 2

 

از شما ای وُحوشِ جنگ افروز…

شعر کوتاه

خوانش: 2859

سپاس: 4

 

زمان گذشت و گذشتِ زمان به من آموخت…

شعر کوتاه

خوانش: 2192

سپاس: 7

 

دَر خودَت هَر چه جُستِجو کردی…

شعر کوتاه

خوانش: 1552

سپاس: 1

 

رفیقی اگر با تو بَد کرد و رفت…

شعر کوتاه

خوانش: 599

سپاس: 9

 

اوضـاعِ وَطَـن: شَبیـهِ یـک کابـوس است!

رباعی

خوانش: 568

سپاس: 5

 

چه سـود از گِرفتـارِ وِجـدان شُدَن؟

شعر کوتاه

خوانش: 279

سپاس: 7

 

بی زورِ پُتـک و طاقَـتِ سِنـدان نمـی شـود

شعر کوتاه

خوانش: 272

سپاس: 0

 

حاصلِ عُمری بَدی کـردن: به غیـر از دَرد نیست

شعر کوتاه

خوانش: 620

سپاس: 8

 

گاهی‌ گذشت و بَخشش زَخمی عَمیق و کاریست

شعر کوتاه

خوانش: 429

سپاس: 5

 

ای اَجیـرانِ جـیـرِه خـوارِ اَمیر

شعر کوتاه

خوانش: 746

سپاس: 3

 

از من در این شَرایطِ بَد شِعرِ تَر نَخواه

غزل

خوانش: 814

سپاس: 3

 

با اَسلَحه در گلو فَغان را کُشتند

خوانش: 285

سپاس: 7