🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یارانه یا مدیرانه…؟!

(ثبت: 250589) شهریور 7, 1401 
یارانه یا مدیرانه…؟!

 

مُدیـرِ مؤمن از دولت؛ زمیـن و خانـه می گیرد!

حقـوقِ مُکفـی و وام و بُـن و کارانـه می گیرد!

ولی با این همه نِعمت؛ به یادِ قِشرِ مُستَضعَف…

هَنوز این بَنده یِ خوبِ خدا «یارانه» می گیرد!!!

مهران اسدپور

تقدیم به؛ مدیران یارانه بگیر…

 

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 7, 1401

    درود بر شما
    و قلمتان
    عالی بود🌷

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 7, 1401

    جناب مهران اسد پور درود بر شما
    😔 🌿🌹🌹🌹🌹

  3. آبان 24, 1401

    مرحبا بر قلم زیبایتان، بسیار زیبا👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا