🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزرگداشت حافظ…

(ثبت: 252030) مهر 20, 1401 
بزرگداشت حافظ…

 

شکـوهِ نَـظـم را بـا عـشـق آمیخت

غـزل در جـامِ زریـنِ سخـن ریخت

تـغـزل را ؛ جـهـانی کرد «حـافـظ»

لِسان الغیب ؛ جان ها را برانگیخت

 

مهران اسدپور

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 20, 1401

    سلام دوست شاعرم

    خدا را شکر اجازه. فرمودید تا دوستان نظزشان را اعلام کنند.
    عالی ست

    در پناه حضرت دوست 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. فریبا نوری

    مهر 20, 1401

    تـغـزل را ؛ جـهـانی کرد «حـافـظ»

    درودها جناب اسدپور گرانقدر

    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا