🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “تحریم”

(ثبت: 268467) فروردین 1, 1403 

 

اینجا سرزمین تحریم هاست
یک نفر نگاهش را تحریم می کند
یک نفر صدایش را
یک نفر آغوشش را
یک نفر عشقش را
یک نفر دوست داشتن هایش را
یک نفر نفس هایش را
یک نفر لبخندش را
یک نفر دست هایش را
و تو اما
تمامت را.
اینجا سرزمین تحریم هاست.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۲/۱۰

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بر شما بانو تیموری
    سپاس از شعر زیبایتان
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐

    • دنیا تیموری

      فروردین 8, 1403

      درود و مهر
      سپاس از نگاه و نظرتون🙏
      نوروزتون مبارک🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا