🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تراس تنهایی

(ثبت: 233677) آذر 12, 1399 

 

روی تراس کنار میز
و تنهایی
شرابی تلخ و پیک های تکراری
با جام نگاه تو
نشسته ام در خود
پشتِ این همه بغض
اشکی جا مانده
چه کنم با این دل که
رو به پیری است
مرا می خواند
جایِ خالیت در این موسمِ پاییز
کاش بودی …!
کاش
در این خزان بی کسی
اگر تو می آمدی
همه جا بهار می شد
این روزها برای من

#رسول_مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    آذر 12, 1399

    درودها جناب مسعودی
    عالیست
    با به کار گرفتن تشبیه و استعاره و کنایه و ترکیبات بدیع
    می توانید درجه شعریت اثر را بالاتر هم ببرید
    مطالعه هر چه بیشتر فنون ادبی، غلظت شعر را بیشتر می کند
    برقرار و بهروز باشید
    💐💐💐💐💐💐💐

  2. درود برشمابسیار زیباست
    شادکام باشید💐💐🌿🌿🍃🍃🙏🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا