🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترس

(ثبت: 268279) اسفند 20, 1402 

***

کسی چه می‌داند
شاید نهنگ
به وقت مرگ
از ترس غرق شدن
به ساحل آمده باشد…

***

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):