🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تصویر آخر

(ثبت: 5791) فروردین 19, 1397 

تصویر آخر  

 

این شام آخر است  که  تصویر  می شود

در  پشت  پلک  پنجره،  تقریر  می شود

در  ساعتی  که  ثانیه  ها یش  بلند  بود

بر  سینه ی  ستبر  تو،  زنجیر  می شود

تقویم  عاشقانه ی  من،  روی  میز  بود

هر فصل  بر  مدار  تو  تحریر،  می شود

اینجا  بهار،  پنجره ی  خانه ی شما ست

بگشای  در،   که   آمدنش، دیر  می شود

آغاز  عشق،  بذر  نگاه  و  سلام  توست

خوشبختی ام به نام تو تفسیر می شود

آری   جوانه   های  درختان   باغ   پیر ؛

درچشم های توست که تکثیر می شود

تا  هر  جوانه  میوه  شود در قدوم  تو

صدها سبد ز عشق زمین گیر می شود

باران وبرف و بارش  سخت  تگرگ ها

پاییز  می رسد، دل من  پیر  می شود

‌‍مانند   ابر  های   پرا کنده   در    افق 

اشکم  به روی گونه، سرا زیر  می شود

رنگین کمان برگ و غروب و هوای کوچ

این کوچه بی حضور تو دلگیر می شود

بگشای دست خویش وبیا باز سوی من

رویای   من، کنار  تو،  تعبیر   می  شود

۹۷/۰۱/۱۶ مرتکب شدم

#رضــــــــــازمانیــــــــــاݩ‌قوژدی

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1397

    آغاز  عشق،  بذر  نگاه  و  سلام  توست

    خوشبختی ام به نام تو تفسیر می شود

    آری   جوانه   های  درختان   باغ   پیر ؛

    درچشم های توست که تکثیر می شود

    سلام و خیر مقدم  به جناب زمانیان 

    صفای قدم شما 

    دوستان در آینده به شخصیت والای ادبی شما بیشتر پی خواهند برد .

    طنز های شما خواندنی ست 

    شاطر حسین  معروف در گل آقا جناب استاد خوش عمل کاشانی هم اینجا حضور دارند .

    از غزل نغز و زیبای تان لذت بردم 

    در پناه خدا

  2. مه ناز نصیرپور

    اردیبهشت 19, 1397

    درود بر شما بسیار زیبا

  3. مه ناز نصیرپور

    اردیبهشت 19, 1397

    آغاز  عشق،  بذر  نگاه  و  سلام  توست

    خوشبختی ام به نام تو تفسیر می شود

    آری   جوانه   های  درختان   باغ   پیر ؛

    درچشم های توست که تکثیر می شود

  4. سلام   بر استاد  عزیز

    خیلی   زیبا   سروده اید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا