🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تفسیر کنم یا نه؟!

(ثبت: 225581) اردیبهشت 1, 1399 

 

🌻🍃
دِل را به بَرِ دام ات؛ زنجیـر ڪنم یا نه؟!
تسخیر دل ار خواهے؛ تسخیر کنم یا نه؟!

🌻🍃
در شِعر و غزل هایم؛ هر بار تو را دیدم
تفسیـرِ غزل هایـے؛ تفسیـر کنم یانه؟!

🌻🍃
تصویر تو را صد بار؛ در آیینه ام دیدم
نقش تو به جانِ خود؛ تصویر کنم یا نه؟!

🌻🍃
من شاعرم اما گر، این را نپسندی هم
بهرِ دل تو هر دم؛ تغییر ڪنم یا نه؟!

🌻🍃
لبخند به لب داری؛ یعنی‌ که‌ دلت‌ اینجاست
لبخند تو را اینجا ؛ تعبیـر ڪنم یا نه؟!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا