🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیرینم اما..

(ثبت: 225802) اردیبهشت 11, 1399 

 

🌻•°
شیرینم اما قدِ فرهاد عاشقت هستم
اینبار باید ماجرا از مَن شروع گـردد

ــــ•

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ریحانه

    بهمن 1, 1399

    من چرا یاد خودم افتادم با این شعرت😅😄

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا