🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقدیم به حضرت امام علی علیه السَّلام

(ثبت: 6104) خرداد 15, 1397 
تقدیم به حضرت امام علی علیه السَّلام

بنام خدا

”  تقدیم به حضرت امام علی علیه السََّّلام”

 

شیعه یعنی رهرو  راه امام
شیعه یعنی انتظاری ناتمام
شیعه یعنی نور در صد آینه
شیعه یعنی نور از صد روزنه
شیعه یعنی صبح و شب ذکر”علی”
گاه پنهان و خفی گاهی جلی
شیعه یعنی از نجف تا کربلا
شیعه یعنی عاشق خون خدا
شیعه یعنی عشق یعنی زندگی
شیعه یعنی راه و رسم بندگی

…..

ابرو بادومه وخورشیدبه فرمان علی است
همه جن وملک وانس به قربان علی است
روز محشر که همان روزحساب من و توست
سمت جنّت رود آن کس که پریشان علی است
باشد آن حیدر کرار پسر عم رسول
حضرت فاطمه زهرا گل ریحان علی است
عدل و صدق و همه ی لطف بود خلق علی
راه پیغمبر رحمت ره ایمان علی است
هو خیر البشر و الحسن ابن علی
و حسین آن شه مردان ثمر جان علی است
مست بوی خوش جنّت بُودآن شیعه ی او
چون که جنّت همه اش وصله ی دامان علی است

…..

گفت پیمبر:علی تو شیر خدایی
جبرئیل ، آمده پیش تو گدایی
لطف تو بی حَدّ و حساب است علی جان
کاش به ما هم نظر لطف نمایی
روز قیامت نظر به لطف تو داریم
کاش شوی شافعمان روز جدایی
در شب قدری که حسین است عزادار
در نجفی یا میان کرب و بلایی؟
جای اشک و آه چرا شعر سرودم؟
شب شب قدر است شب نوحه سرایی

 

………..

التماس دعا

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. خرداد 16, 1397

    سلام

    جناب رفیعی عزیز زیبا و حق سرودید

    در پناه خدای علی موفق و پیروز باشید

    التماس دعا

    • علی رفیعی

      خرداد 16, 1397

      سلام 

      عرض ادب و احترام

      تشکر و سپاس جناب سلیمی عزیز

  2. احمد نوری

    خرداد 16, 1397

    درود ها دوست فرهیخته ام

    جناب رفیعی بسیار زیباست این سرووده ی شما

    اجرتان با حضرت علی (ع) انشاءا…… عبادات مورد قبول در گاه حق

    • علی رفیعی

      خرداد 16, 1397

      سلام 

      عرض ادب و احترام

      تشکر و سپاس استاد نوری عزیز

  3. موسی عباسی مقدم

    خرداد 16, 1397

    درود بزرگوار زیبا بودند ایام سوگواری مولارا تسلیت عرض می کنم

    • علی رفیعی

      خرداد 16, 1397

      سلام و عرض ادب استاد عباسی مقدم عزیز

      طاعات و عبادات مقبول درگاه احدیت 

      التماس دعا…شهادت آقا امام علی علیه السلام تسلیت .موفق و پیروز باشید در پناه لطف الهی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا