🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهاترین سردار (ویژه ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام)

(ثبت: 210010) اردیبهشت 28, 1398 
تنهاترین سردار (ویژه ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام)

بنام خدا

سردار تنهایی تویی تنهاترین سردار
اوج شکبیایی تویی تنهاترین سردار

در کوچه های خلوت و شبهای سوت و کور
فریاد شیدایی تویی تنهاترین سردار

موی شما، استاد صدها مجتهد بودست
دریای دانایی تویی تنهاترین سردار

دامان سرسبز شما آرامش محض است
انگار لالایی تویی تنهاترین سردار

یوسف تو را دید و لباسش خون خالی شد
معنای زیبایی تویی تنهاترین سردار

در هر نمازی سوره ی توحید میگوید:
مفهوم یکتایی تویی تنهاترین سردار

آقای خوبی ها کریم اهل بیتی تو
در بین ابیات غزل یک شاه بیتی تو

ما هم فقیر درگهت هستیم آقا جان
تنها به این میخانه دل بستیم آقا جان

صلح شما جنگ است جنگی مثل عاشورا
بی ذلت و ننگ است جنگی مثل عاشورا

صد حیف آقا جان ما مسموم شد آخر
نامردی یاران او معلوم شد آخر

آقا تو بعد از رفتنت هم باز تنهایی….
آقا مدینه بی تو ویران است؛ می آیی؟

باز آمدم آقا ! شبیه قبل مهمانی
من خوب می دانم مرا هرگز نمی رانی

آقا پرم از قصه های تلخ و بی پایان
آقا پرم از غصه و درد و پریشانی

آقا ملاقاتم نمی آیی چرا دیگر ؟؟؟
رسم است اینجا سرزدن گاهی به زندانی

شرمنده ام آقا از این شرمندگی هایم
شرمنده ام آقا از آن چیزی که می دانی

ای کاش قبر مادرت زهرا شود پیدا
شاید بقیع بی حرم گردد چراغانی…

………………………………………..
#علی_رفیعی_
#شعر_ولادت_امام_حسن_مجتبی(علیه السلام)
…………………………………………………………

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام و درود

    سپاس

    آقای خوبی ها کریم اهل بیتی تو
    در بین ابیات غزل یک شاه بیتی تو

    🌹🌺🌸🌷🌈

    • علی رفیعی

      خرداد 16, 1398

      سلام و عرض ادب
      بسیار ممنونم
      در پناه خدا
      🌷🌷🌷🌷🌷

  2. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 28, 1398

    درود بر مشا و دستمریزاد

    در پناه مولا🌹🌹🌹🌹🌹

    • علی رفیعی

      خرداد 16, 1398

      سلام و عرض ادب
      بسیار ممنونم
      در پناه خدا
      🌷🌷🌷🌷🌷

  3. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام و درود بر شما شاعر بزرگوار
    بسیار زیباااااا
    احسنت

    موفق باشید و در پناه خدای مهربان
    غمت بر باد آمین
    👏👏👏👏👏🌹🌷🌺🌸

    • علی رفیعی

      خرداد 16, 1398

      سلام و عرض ادب
      بسیار ممنونم
      در پناه خدا
      🌷🌷🌷🌷🌷

  4. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 28, 1398

    سلام و درود بر شما جناب استاد رفیعی عزیز

    عالی و آسمانی سرودید

    بهره مند م

    زنده باشید
    💐💐💐💐💐

    • علی رفیعی

      خرداد 16, 1398

      سلام و عرض ادب
      بسیار ممنونم
      در پناه خدا
      🌷🌷🌷🌷🌷

  5. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 28, 1398

    درود تان دوست خوبم🌹

    • علی رفیعی

      خرداد 16, 1398

      سلام و عرض ادب
      بسیار ممنونم
      در پناه خدا
      🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا