🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهاترین سردار _ ویژه ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام

(ثبت: 6065) خرداد 7, 1397 

بنام خدا
             “تنهاترین سردار”
ویژه ولادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام
……………‌‌‌‌‌…………………………………
سردار تنهایی تویی تنهاترین سردار
اوج شکبیایی تویی تنهاترین سردار
درکوچه های خلوت‌وشبهای‌‌سوت وکور
فریاد شیدایی تویی تنهاترین سردار
موی شما، استاد صدها مجتهد بودست
دریای دانایی تویی تنهاترین سردار
دامان سرسبز شما آرامش محض است
انگار لالایی تویی تنهاترین سردار
یوسف تو را دیدولباسش خون خالی شد
معنای زیبایی تویی تنهاترین سردار
در هر نمازی سوره ی توحید میگوید:
مفهوم یکتایی تویی تنهاترین سردار
آقای خوبی ها کریم اهل بیتی تو
در بین ابیات غزل یک شاه بیتی تو
ما هم فقیر درگهت هستیم آقا جان
تنها به این میخانه دل بستیم آقا جان
صلح شما جنگ است جنگی مثل عاشورا
بی ذلت و ننگ است جنگی مثل عاشورا
صد حیف آقا جان ما مسموم شد آخر
نامردی یاران او معلوم شد آخر
آقا تو بعد از رفتنت هم باز تنهایی….
آقا مدینه بی تو ویران است؛ می آیی؟
باز آمدم آقا ! شبیه قبل مهمانی
من خوب می دانم مرا هرگز نمی رانی
آقا پرم از قصه های تلخ و بی پایان
آقا پرم از غصه و درد و پریشانی
آقا ملاقاتم نمی آیی چرا دیگر ؟؟؟
رسم است اینجاسرزدن گاهی به زندانی
شرمنده ام آقا از این شرمندگی هایم
شرمنده ام آقا از آن چیزی که می دانی
ای کاش قبر مادرت زهرا شود پیدا
شاید بقیع بی حرم گردد چراغانی…
…………………………………………………….
” ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) بر تمامی عاشقان امامت و ولایت مبارک باد .
علی رفیعی وردنجانی (امید)
………………………………………………
 
  

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. ولادت کریم اهل بیت بر شما و همه انسانهای آزادی خواه و حق جو مبارک.

    سعیکم مشکور و شعرکم مقبول.

    اجرتون با آقا امام حسن علیه السلام و ام الائمه فاطمه زهرا سلام الله علیها.

    • علی رفیعی

      خرداد 10, 1397

      سلام و درود استادزمانیان عزیز

      تشکر و سپاس

  2. طارق خراسانی

    خرداد 9, 1397

    سلام و درود 

    عالی بود آفرین 

    شعر شما می تواند هم غزل مثنوی باشد و هم خوشه ای متغیر 

    موفق باشید 

    میلاد نور مبارک 

    در پناه خدا

    • علی رفیعی

      خرداد 10, 1397

      سلام

      عرض ادب و احترام استاد طارق گرانمهر

      تشکر و سپاس از نظر لطف حضرتعالی

  3. موسی عباسی مقدم

    خرداد 9, 1397

    سلام بر استاد عزیز رفیعی گرانمایه بسیار خوب وزیبا بود بزرگوار

    • علی رفیعی

      خرداد 10, 1397

      سلام

      عرض ادب و ارادت استاد عباسی مقدم عزیز

      تشکر و ممنونم از شاگرد نوازیتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا