🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 247910) خرداد 10, 1401 
تنهایی

 

نگاه کن که اسیرم، اسیر تنهایی
قسم به شعر، ندیدم نظیرِ تنهایی

من و هجومِ غزل ها و بی کسی در باد
غروب زخمی شهر و مسیر تنهایی

همیشه طرحِ نگاهم، سیاه می افتاد
همیشه چشم و دلم بود، گیرِ تنهایی

امیر کشور دَردم که در مقابل دل
دوباره تکیه زدم بر سریرِ تنهایی

بهار، پُشتِ نفس های شهر می پوسید
و سوخت خاطره ها در کویر تنهایی

فرار می کنم و آسمان به دنبالم
نشسته بر پَر و بالم، حریر تنهایی

کنار نَعش من امشب، قشنگ می رقصی!!
به نغمه های طربناکِ پیر تنهایی

هزار بار پریدم… نرفته افتادم
نگاه کن که منم، سر به زیرِ تنهایی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):