🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 268358) اسفند 23, 1402 

 

بوسه
از بند لب می گریزد
کوچه
به تپش افتاده
تاریکی پا پس می کشد
گم می شوم
در احساسی بی مرز
کفش ها
مکث می کنند
و من پیاده می شوم
در آخرین ایستگاه تنهایی

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه‌_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اسفند 23, 1402

    درود بر شما بانو شهبازی بزرگوار
    بسیار زیباست
    شاد و سلامت باشید💐💐💐

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام و درودسپاس از حضورتان
      در پناه خداشادکام باشید🙏

  2. س ن روشن

    اسفند 28, 1402

    ومن پیاده می شوم
    درآخرین ایستگاه تنهایی…
    عالی🌈🙏🌺

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام و درود
      عالی نگاهید
      ممنونم🙏🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا