🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلمه

(ثبت: 269222) فروردین 31, 1403 
کلمه

 

ابتدا
کلمه بود چشمانت
حالا
شعله می‌کشد شعری
لا به لای سینه ام

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه_خوشه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 31, 1403

    درود بر شما بانو
    مثل همیشه زیبا…
    شاد و سلامت باشید🌺🌺🌺💐💐💐

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 31, 1403

    سلام و عرض ادب
    سپاسگزارم
    به لطف خواندید🌺🌸🙏

  3. امین غلامی

    اردیبهشت 1, 1403

    تکه نانی به دستش دادم.
    چقدر خوشحال شد…
    به گمانش که دنیا، به دستش دادم.
    قیمت نان همی، درهمی بیش نبود.
    به گمانش که همه دارو ندارم، به دستش دادم.
    زیر لب زمزمه میکرد، خدایا شکرت.
    به گمانش که خدا را، به دستش دادم.

    اسممو تو گوگل سرچ کنید
    امین غلامی (شاعر کوچک)
    و از شعرهام در سایت های مختلف دیدن کنید. با سپاس….

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا