🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تولد

(ثبت: 265243) آبان 11, 1402 

 

نسیم باد خزان مژده می دهد

وقت رسیدن بهاری دگر است

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

باشکوه ترین روز دنیا روز میلاد توست.

تولدت مبارک پسرم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):