🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توکلت علی الله

(ثبت: 242395) مهر 29, 1400 

 

نام انسان رسیدم که توکلتُ علی الله

مست و مستان رسیدم که توکلتُ علی الله

ز دل و جان رسیدم که توکلت علی الله

به لب بام رسیدم که توکلتُ علی الله

من نادان رسیدم که توکلت علی الله

سخت ویران رسیدم که توکلتُ علی الله

به لبم جان رسیدم که توکلت علی الله

دل به دامان رسیدم که توکلتُ علی الله

تا که در جام رسیدم که توکلت علی الله

سمت ایمان رسیدم که توکلتُ علی الله

باده در جام رسیدم که توکلت علی الله

در نیستان رسیدم که توکلتُ علی الله

چشم گریان رسیدم که توکلت علی لله

آخر احسان رسیدم که توکلتُ علی الله

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا