🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاصی

(ثبت: 242604) آبان 11, 1400 

 

نه غمزه می کشم و نی ره خمار زنم
من عاصی ام نه مدرس… کجا قمار زنم؟
نه تشنه ام که شراب از زلال می گیرم
همه ش به تیر حقیقت به یک قطار زنم
قمار عشق زنم نی قمار دولت دل
نی میل قتل کنم نی ره شکار زنم
عقیده نی سر ملا کنم نه تعویذش
نه رمل می زنم و نه ره شمار کنم
خموش گشتم و عیب کسی نمی بینم
نه آبروی کسی ریزم و نه جار زنم
فریب یاوه سرایان نمی خورم دیگر
نه مفتی ام که به نام خدا قمار زنم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا