🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تپش

(ثبت: 237503) فروردین 8, 1400 

 

ساده نبود برایم
پاسخ پرسش هایت!!!
به هر سوال سخت نگاهت
هزاران بار
قلب
پنهانی
به سینه ام کوبید
تا جواب درست
بگویم
لمس چشمانت را
تا سوال را درست بخوانم
از سیاهی مژگانت

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 9, 1400

    💐🌼🌻🌸🌺🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا