🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تک بیت ها

(ثبت: 252963) آبان 22, 1401 

 

در مکتب حقیقت، عشق است چون گدایی

وداع ندارد این عشق آخر که بی نوایی
،
بی دفاعی را میان عشق تو آموختم

صبر و طاقت را برای دوریت اندوختم
،
بی وفا بودیم وز عشقی گران

در نوای بی نوایی هم زبان

،

بس خیانت کردیم و کردیمش نهان

عشق را کشتیم و این باشد عیان
،
زین خیالِ بی خیالی وین غم و هجر جدایی

میکشد من را به قعرِ آن گناهِ بی گناهی


 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا