🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جان مهتاب

(ثبت: 217971) آبان 22, 1398 
جان مهتاب

جان مهتاب
آن قدر
دروغ نگویید
به هفت آسمان می رود
به جای شما
شرمنده
می شوم…
م. مهتاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 22, 1398

    در طعنه آمیز بودن این اثر شکی نیست اما در اتصال معانی سطرها هنوز احساس می کنم جای یک چیز خالی است.
    سربلند باشید و برقرار نیز…
    درود بر شما

    • مهتاب ایزدسرشت

      آبان 22, 1398

      سلام
      ممنونم آقای جلالی که
      هستید ولطف دارید…
      🌸🌿🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا