🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جستجو کردم

(ثبت: 222988) اسفند 17, 1398 

 

من آن آشفته حالی را شبی باز آرزو کردم
تو را بین تمام خاطراتم جست وجو کردم

شدم لیلا شدی مجنون در این دنیای بی پایان
که شب را در خیال و روز حفظِ آبرو کردم

دوباره چشمهایم را برای دیدنت بستم
برای چشمهای تو، نشستم گفت و گو کردم

نسیمی می وزید آرام در امواج گیسویم
شمیم جان نوازت را شبی مستانه بو کردم

دریغا روز شد، زیباترین رویای شب را برد
برای بودن با تو زمان را زیر و رو کردم

خودم میدانم این رویا دوباره بر نمیگردد
و تنها با غم ودل تنگی ام جانانه خو کردم

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اسفند 17, 1398

    دریغا روز شد، زیباترین رویای شب را برد
    برای بودن با تو زمان را زیر و رو کردم

    عاشقانه ای خواندم با طعم تلخ جدایی و بغض…
    من اثر زیبای شما را درک کردم و پسندیدم…
    درود بر شما

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 17, 1398

    سلام

    عاشقانه ای زیبا …

    هجرانی دور از وصال

    با خاطره ای رؤیایی …

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    چه رؤیایی ؟؟ نسیمی آرزویی را طلب ، جانا
    چو مجنون در جنون ،دنبالِ لیلایی که نا پیدا

    گذر از روز و شب هایی ،به امیدی تقلّایی
    نه عیبی ، آرزو کردم ، ببینم ، رویِ زیبا را

    ولی اله بایبوردی

    17 / 12 / 1398

    🍃🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃🍃

  3. محمدعلی رضاپور

    اسفند 19, 1398

    سلام و احترام
    به منظور پویایی بیش تر سایت و همیاری میان اعضا،
    لطفا در انتخاب آثار برتر هفته، شرکت بفرمایید:
    http://sherepaak.com/223580/–2

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا