🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جشن خواستن

(ثبت: 218193) آذر 3, 1398 

 

ای نازنین
ما بذر کاشتیم که گندم دروکنیم
ما هرگز بد نکاشتیم
که تا روید شرارت از زمین
اماروزی که جشن خواستن گرم گشته بود
درآن بزم دلنشین….
ناگه بازی روزگار…
مرا برد به سرزمین…
چه بگویم دگر…
همین!…

حامدنوروزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود

    دست مریزاد

    🌈🌈🌸🌺🌷🌺🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا