🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جغرافیای پارسی -3

(ثبت: 225225) فروردین 26, 1399 

 

نام من باعث جدایی نیست/

خصلتم اهل بی وفایی نیست/

من زبان سترگ پارسی ام.//

( سروش، قالبی تازه و توانمند در سرایش پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی، رباعی و سه گانی و

پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 26, 1399

    من زبان سترگ پارسی ام…

    مانا باشید به مهر❤️🌸

  2. جواد مهدی پور

    فروردین 27, 1399

    سلام و عرض ارادت محضرتان استاد رضاپور گرامی

    خیلی خوشحالم که بازم توفیق خواندن اشعار قشنگتان را یافتم

    شعری زیبا و روان در قالبی زیبا و روان

    هر تمدن که در جهان باشد
    کرونا خواست ناتوان باشد

    پایه های نظام جور شکست

    جسارتم را ببخشایید

    درود بر شما

    سلامت باشید

    💐🙏💐

    • محمدعلی رضاپور

      فروردین 27, 1399

      درود و سپاس استاد مهدی پور عزیز
      و سپاس ویژه از سرایش سروش زیبایتان
      و ای کاش ادامه دهید و در این راه، مددکار باشید❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا