🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنون

(ثبت: 256255) بهمن 25, 1401 

 

جنون می دود
در رگ های شعرم
گل ها ی شهر
پشت نقاب برف
زمزمه می کنند سرود زیبایی را
قافیه ها در هرغزل
جنونی شاعرانه می فروشند

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

https://t.me/nilofareesheida

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 25, 1401

    در رگ شعر خیالت
    خونِ پاک عاشقی ست
    تا جنون شاعری
    رقصد درون قافیه
    احساس تو

    سلام دختر شاعرم
    کوتاه زیبایی ست

    دلتنگت بودیم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. امیر دادویی

    بهمن 25, 1401

    سلام

    دستتون درد نکند

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 25, 1401

    سلام و درود تان

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 26, 1401

    درودو سپاسبزرگوار زیبا و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏

  5. مهدی سیدحسینی

    فروردین 3, 1402

    درود بر شما
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا