🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهاد ‌فی‌ سبیل ‌الله

(ثبت: 232215) مهر 13, 1399 

بنام خدا

” جهاد فی ‌سبیل ‌الله ”

بدون ترس برای خدا جهاد کنید
جهاد نذر دل حضرت جواد کنید

“لنهدینهم” است اجر “جاهدوا فینا”
به وعده های خداوند اعتماد کنید

صدای ساز جدایی بلندتر شده است
بسیجیان خدا، مشق اتحاد کنید

اگر به هدیه نشد با نوازش و لبخند
دلی شکسته در این روزگار شاد کنید

به کاظمین اگر اربعین سفر کردید
ز عمق جان همه را خالصانه یاد کنید

بسیجیان خدایی، ظهور نزدیک است
جهان یخ زده را غرق عدل و داد کنید

—————————–
“تقدیم به اعضای گروه جهادی حضرت جوادالائمه علیه السّلام بروجن”

علی رفیعی وردنجانی

۱۲مهر۱۳۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 13, 1399

    با سلام و دروود خدمت علی آقای رفیعی عزیز
    بسیار زیبا
    زنده باشید به مهر و بسرایید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 14, 1399

    درود بر شما
    عالی بود
    اجرتون با حضرت دوست🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا