🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جوانه

(ثبت: 254349) دی 10, 1401 

 

نم نم‌ باران
به نوازش نشسته
خستگی ها را
بگذار خیس شود
آرزوهای آویخته
بر شاخسار روزهایمان
شاید دوباره جوانه زد
حس گم شده در ما

#شیدا شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 10, 1401

    شاید دوباره جوانه زد
    حس گم شده در ما

    🌿🙏👏👏👏👏

    زیبااا ست

    درود بر شما 💐🙏💐

  2. سلام
    درود بر شما
    زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا