🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جُلجُتای غرور

(ثبت: 225272) فروردین 25, 1399 
جُلجُتای غرور

 

ای شعله های باکره ی خواهش حضور
در صحبت نُتا نُت هر سوره ی غرور

رویای ناتمام فراز هزاره ها
بدرود قله های مه آلود دور دور

پس لرزه های ثانیه های کلافگی
تکرار جاودانه ی شب های سوت و کور

ای رقص گنگ قافله ی شهر تار و مار
در شیهه ی مداوم تب های ناصبور

امشب مرا ببر به کمینگاه چاره ها
فواره های نغمه ی مستانه ی زبور

امشب مرا به مستی عریان خود بخوان
پاشویه کن مرا به مزامیر تشت نور

بر من ببار باده ی اسرار عشق را
پلکی بزن ، برقص در آیینه ی سرور

محض دلم ، بیا به سرانجام قصه ها
بانوی جُلجُتای تراشیده از بلور

محمد جوکار “یاس خیال” 1399.01.06
https://telegram.me/yasekhial1

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 25, 1399

    سلام و درود

    مانند تمام آثارتان روان زیبا فرحبخش و دلنواز
    لذت بردم استاد گرانمهرم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  2. مينا امينی

    فروردین 25, 1399

    پاشویه کن مرا به مزامیر تشت نور…

    درودها آقای جوکار

    زیباست
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر
    🙏💐

  3. حبیب رضائی رازلیقی

    فروردین 25, 1399

    سلام و درود خدمت استاد جوکار عزیز
    عالی و ستودنی سروده اید
    طیب الله استاد
    سلامت باشید و قلمتان
    نویسا
    یا علی ع🌺🌺🌺

  4. مینا یارعلی زاده

    فروردین 25, 1399

    درودتان استاد جوکار عزیز
    🌹🌹🌹🌹🌹

  5. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    جناب جوکار عزیز❤️🙏

  6. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا