🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمد جوکار

 

ای شعله های باکره ی خواهش حضور

خوانش: 245

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

 

کمی مجال تفکر ، بمن ندادی عشق

خوانش: 329

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

 

کسی در شهر ما ، اشک شقایق را نمی فهمد

خوانش: 744

سپاس: 4

تعداد نظر: 17

 

بر من ببار ای التهاب سرکش شب

خوانش: 389

سپاس: 5

تعداد نظر: 16

محمد جوکار

ژست باورها

محمد جوکار 06 فروردین 1399

 

دوباره شعر من ، کز کرده مثل بچه اخموها

خوانش: 341

سپاس: 3

تعداد نظر: 11