🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حانیه نوری[فراق یار]

(ثبت: 241821) شهریور 29, 1400 

دلا، چرا غافل ز یاری؟
خبر ز احوال او نداری؟
جانا، در فراغت دیده ها خیس نمودم.
گریستم، روزها را یکی پس از دیگری پیمودم.
آخر سرانجام این همه فراق چیست؟
چاری ای جز تو، برای تنگی این دل نیست.
جانا جهانا، بیا و مرهم این دل بی قرار باش
از حال و احوال عشق مجنون خود غافل مباش
بیا که به پایان رسد این فراق
هر دم نگیرد این دل از احوالت سراغ

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا