🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حرف بزن

(ثبت: 261074) خرداد 30, 1402 

 

تو بیا شب به خیالم مثلن حرف بزن
به وفا فاصله را هم بشکن حرف بزن

به کنارم بنشین ناز بکن حرف بزن
گل من شاد بخوان در چمن حرف بزن

حرف من با تو چه حاصل که دلت با دگریست
دف و این رقص نگاهت قدغن حرف بزن

بزنی یا بنوازی به گناهم بکشی
به نیازم به نمازم ز عدن حرف بزن

نفسم بند نفس های تو گشته است عزیز
به نگاهت بنواز و از دل من حرف بزن

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 30, 1402

    خانم شهبازی ارجمند
    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    👏💐👏💐👏💐👏💐🌿🍃

    • شیدا شهبازی

      تیر 30, 1402

      سلام و احترام
      سپاسگزارم به مهر خواندید
      🙏🙏💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا