🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسرت

(ثبت: 251002) شهریور 27, 1401 

 

از ذره ذره حسرت
لبریز می شوم
وقتی پیراهن
بر جغرافیای تنت
پرسه می زند

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 27, 1401

    درود شیدا شهبازی عزیز
    کوتاه زیبایی است
    روز شعر و ادب فارسی بر شما مبارک 🌷🌷🌷

  2. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 27, 1401

    درود و عرض ادب و احترام
    💐روز شعر و ادب پارسی بر شما فرخنده باد💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا