🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حسن یوسف!

(ثبت: 236599) اسفند 5, 1399 

 

خسته از سنگزار مشغله ها

که میان من و دل و دوست

می نهد زخم سخت فاصله ها

به گل جعفریّ و داوودی

می کنم گله ها

حُسن یوسف!

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور
@
sherepishro
@
parsigui

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا