🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حُرْمِ سینه

(ثبت: 258858) اردیبهشت 6, 1402 

 

حُرْمِ سینه آخرش دانم زَنَد دل را به آتش
تَرسِ من از جان نَباشد، جانِ دل ترسم بسوزد

سید عرفان جوکار جمالی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1402

    /هُرْمِ /سینه آخرش دانم زَنَد دل را به آتش
    تَرسِ من از جان نَباشد، جانِ دل ترسم بسوزد
    سلام

    آفرین بابت این نکته که جانی که مرکب اش دل است را به درستی در شعر آورده اید

    👏👏👏

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا