🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خاطره

(ثبت: 238055) فروردین 24, 1400 

 

تکرار مدام
در انبوه منظره هاست
میان تلخی ابدی هبوط
عطر مبهم گیاهان
لطافت نوای آبشار
عصیان دمادم گیسوان گریزان از نسیم
نوازش نگاه بر سریر گونه ها
ناز سیب
عطش خواهش
نیاز آدم
باز
قاب می شود
بر دیوار بلند خاطره هایی
که به یاد نمی آوریم

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا