🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه تکانی

(ثبت: 256992) اسفند 16, 1401 

 

خاطراتت را در دلم جا دادم
که به وقت خانه تکانی
گرد و غبار کمرنگش نکند…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 16, 1401

    ای که در دل برده حجم خاطرات
    خاطرات کاش خوش باشد عزیز

    سلام

    مانند همیشه کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

  2. فروغ گودرزی

    اسفند 16, 1401

    درود استاد
    لذت بردم
    شما زیبا می خوانید قطعا
    وجودتون باعث دلگرمی منه
    در پناه ایزد سلامت و شاد باشید

  3. صفا یغمایی

    اسفند 16, 1401

    درود
    و
    آفرین
    🌺🌺🌺

    • فروغ گودرزی

      اسفند 16, 1401

      درود بر شما
      سپاس از این که مرا به مهر خواندید

  4. غلامحسین جمعی

    اسفند 16, 1401

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد کوتاه خوب و زیبایی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • فروغ گودرزی

      اسفند 16, 1401

      درود بر شما بزرگوار
      ممنون که مرا به مهر خواندید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا