🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدا را در این جا، تماشا کنید!

(ثبت: 240454) مرداد 16, 1400 

سروشی در مکتب ادبی نورگرایی
تقدیم تان:

مهر و مِه و حال و هوای مهربان/
و رنگین کمان/
کوهستان های این سامان/
و نسیم و گیاه و شمیم و باران/
نور – عشق – عطر – باران/
منشور شعر و فلسفه و عرفان/
خدا را در این جا، تماشا کنید! //

(محمدعلی رضاپور)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا